Իրազեկության բարձրացումը և ինքնաարտահայտումը գրավոր խոսքի միջոցով

Խնդրի (հիմնահարցի) ձևակերպումը. Սովորողները պատահում է, որ ասելիք ունեն, բայց չեն կարողանում գրավոր ձևակերպել իրենց մտքերը

Նախագծի նպատակն է ձևավորել գրագետ, կապակցված տպավորիչ և ազդեցիկ գրավոր խոսք կազմելու հմտություններ, նպաստել սահուն, հանպատրաստից, հիմնավորված գրավոր հաղորդակցվելու կարողունակության զարգացմանը, ինքնաճանաչման, աշխարհաճանաչման, այլ մշակույթների ճանաչման սերմանմանը, ժողովրդավար մշակույթի կարողունակությունների զարգացմանը, տրամաբանական փաստարկների վրա հենվելով՝ հիմնավորումներ և հստակ դատողություններ կատարելուն, տարբեր թեմաներով ազատ հաղորդակցմանը, տեղեկատվության ստույգ ընկալմանը, ներառյալ քերականության իմացությանը և կենսունակ ու գործածական բառապաշարի կիրառմանը՝ սեփական մտքերը, հույզերն ու փորձն արտահայտելու, շրջապատող աշխարհը և մարդկանց հասկանալու, անհրաժեշտ գիտական և այլ գիտելիքներ ստանալու միջոցով: Գրավոր խոսքը կարևոր դեր է կատարում մտքերի շարադրման, մտածողության զարգացման և կատարելագործման մեջ:

Նախագծի իրականացման ժամկետները` 2024թ. սեպտեմբեր- 2025թ. հունիս, 2023թ. սեպտեմբեր- 2024թ. հունիս

Մասնակիցները և աշխատանքի բաժանումը 9-րդ, 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանցիներ, որ հանդես են գալիս որպես մտագրոհի կազմակերպիչներ և նախագծի րրականացնողներ

Նախագիծն իրականացնելու ընթացքում սովորողների կողմից ձեռք
բերվող նպատակային  գիտելիքները և հմտությունները հետազոտական աշխատանքի հմտությունների, քննադատական մտածողության զարգացում, անհատական և խմբային աշխատանքի իրականացման կարողունակությունների ձևավորում և զարգացում, հանրային ելույթի, ՏՀՏ նորարար մեթոդների կիրառման, այլ հմտությունների բարելավում:

Որոնողական, հետազոտական աշխատանքի նկարագրությունը 
Սովորողներն ուսումնասիրում են նյութը, տեղեկատվություն են հավաքում ուսումնասիրվող նյութի վերաբերյալ, այն ներկայացնում են նորարար մեթոդներով,

Վերջնական արդյունքի ներկայացում Ծրագրի ավարտին սովորողները գրում են շարադրություններ, պատումներ

Event description, success story
Tigran Harutyunyan: DigiTech 2023
Albert Zakhrabekyan: DigiTech 2023
Amalia Zakaryan: Delegate at the Dilijan Model UN 2023 International Conference in UWC Dilijan
Angelina Hakobyan: The days of Georgian language in our school
Ilona Sahakyan: My National Assembly experience

Literature
Karine Mikayelyan: Protagonist vs Antagonist
Arax Kalijyan: My favorite antagonist and protagonist
Nune Hovhannisyan: Protagonist and Antagonist
Ilona Sahakyan: Cat in the rain
Archil Khachatryan: Circular Ruins, review

Education:
Lucy Gharibyan: The Blueprint for IRI’s Education System
Mark Mikail: The blueprint for a great education system
The Unique Aspects of Canada’s Educational System
Why is International Education Important?
Elen Mkrtchyan: The blueprint for a great education system: The education system of France
Milena Mkhitaryan: Scottish education system
Archil Khachatryan: Why education can’t be free

Corruption:
Lucy Gharibyan: Corruption in Germany
Elen Mkrtchyan: Corruption in France

Volunteering
Lucy Gharibyan: Why is volunteering important?
Nune Hovhannisyan: My Starmus experience as a volunteer
Tigran Harutyunyan: Starmus VI

Letters to Santa
Karine Mikayelyan: Dear Santa
Sergey Hayriyan: Letter to Santa
Tigran Harutyunyan: Letter to Santa

Trips
Armen Malyants One day in Gyumri

Lucy Gharibyan:
About Myself, Not So Briefly
Are Sustainable Development Goals realistic?

Mark Mikail
The Eternal Pursuit of National Interests: Allies and Enemies

Elen Mkrtchyan:
About me, my success
Renaissance art
My favorite artist: Afarin Sajedi
Graffiti

Sergey Hayriyan:
About the “Learner-teacher” project
National Borders
The past and the present

Anahit Asatryan:
People communicate with each other less than in the past because of the popularity of television.
Difficulties and failures in our lives

Diana Ambaryan: About hobbies





Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started